Žaidimai PC sferoje - ReAnimated.lt
Asmeninės nuomonės, įspūdžių ir apžvalgų tinklaraštis
6621
post-template-default,single,single-post,postid-6621,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,boxed,,qode-title-hidden,qode-theme-ver-4.5,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12.1,vc_responsive

Žaidimai PC sferoje

wasd_gaming_by_twin3-d39sivu

Rinkoje jau dabar pasigirsta nuomonių, jog kompiuterinių žaidimų ateitis priklauso išskirtinai asmeninių kompiuterių sferai. Tačiau šiuo metu didžioji industrijos dalis pirmiausia kuria specializuotiems žaidimų kompiuteriams („Xbox 360“, „PlayStation 3“, „Wii“ ir t. t.) skirtus žaidimus ir tik vėliau adaptuoja juos asmeniniams kompiuteriams. Nenuostabu, jog vizualine prasme PC versijos tik labai nežymiai lenkia žaidimų kompiuterių grafiką, nors, pavyzdžiui, aukščiausios klasės vaizdo plokštės yra mažiausiai dešimtį kartų galingesnės lyginant su „Xbox 360“ kompiuteryje integruotu „Xenos“ grafikos procesoriumi arba „PlayStation 3“ integruota „DeForce 7“ serijos GPU architektūra.

Sprendžiant iš šių faktų, galima numanyti, jog žaidimų kūrėjai negali išnaudoti tikrojo PC potencialo, kadangi jie negali tiesiogiai pasiekti aparatinės įrangos išteklių ir vietoj to yra priversti naudotis tarpine grafikos programavimo įrankių terpe (API) – „DirectX“. Žinoma, naudojantis „DirectX“, užtikrinama tai, jog žaidimas veiks kompiuteriuose su pačia įvairiausia technine įranga. Tačiau „DirectX“ neefektyviai išnaudoja aparatinius išteklius, ir tai kūrėjams kelia nerimą. Suvyniojus viską į papildomą programinės įrangos sluoksnį, jums suteikiamas saugumas ir patogumas. Tačiau iš jūsų atimamas našumas ir galimybė kurti naujoves. Kaip tik dėl šios priežasties grafinis daugelio PC žaidimų pagrindas yra gerokai supanašėjęs vienas su kitu.

Technologijos.lt

Komentarų nėra

Komentuoti